domaca vyroba PCB - takto to robia Kanadania

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:10:10 CET 2005

Zkuste ten trik s Fixou. Budete mile překvapen :-). Teď jsem vyzkoušel nový
typ, se kterým to jde podstatně lépe než s původně zmiňovaným. Podrobnosti
jsem nedávno připsal do diskuse k článku "Domácí výroba DPS fotocestou II"
na serveru MCU.

Ten "Black Covering" jsem scháněl, ale všude na mě koukali, jak kdybych
spadnul z hrušně.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Aleš Chlubný [mailto:Ales.Chlubny@seznam.cz]
Sent: Thursday, November 03, 2005 11:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: domaca vyroba PCB - takto to robia Kanadania

Dobry den,
zajimal by me ten "Black Covering" ale bohuzel nemam znameho v tiskarne.
Muzete napsat nejake podrobnejsi udaje podle kterych bych to nasel? Nebo
nejlepe jestli se to da nekde koupit? Ja tisknu s HP ColorLJ  2550 a ta moc
setri tonerem takze je to trochu prusvitne. Navic ten toner je dost odolnej
proti param acetonu a pod. takze ty triky se zavrenim predlohy do krabice s
acetonem nefungujou.