OT: rekomprese MPEG-2 neboli DVD (neni dotaz, ale reseni)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 12:56:33 CET 2005

DVD shrink taky mam, ale ten snad umi jen na zalohovani DVDcek - tj. souboru v adresarove strukture DVD video. Takovy Clone.DVD (zkusebni verze na 30 dni zdarma) umi taky zkopirovat film z dvouvrstveho DVD na jednovrstve.

Ja jsem potreboval zmensit primo 5,5GB soubor v MPEG-2.

P.K.