domaca vyroba PCB - takto to robia Kanadania

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Listopad 3 12:42:55 CET 2005

Uz to tady slo nekolikrat pri vyrobe samotne desky. Ja desku delam
fotocestou, ale popisy na ni pak delam presnou obdobou nazehlovaci metody
nebo obtiskove metody, kterou jini pouzivaji pro samotnou vyrobu.

V rychlosti nazehlovaci:
koupite si A4kovou celoplosnou samolepku do Laserovky (lepsi papirnictvi cca
10Kc)
Strhnete samolepku a tu zahodite. Zbyde Vam "voskovany" (ale on to neni vosk)
papir, na ktery natisknete laserovkou motiv, prilozite ho k desticce a
zehlickou motiv pritavite k desticce. Voskovany papir pak opatrne sloupnete.

V rychlosti obtiskova:
V papirnictvi si koupite barevne lepici papiry. Laserovkou vytisknete motiv
na stranu lepidla. Prilozite k desticce a zehlickou pritavite motiv (jako
minule). Hodite to do teple vody a papir i s lepidlem se odmoci.

Nakonec desticku s nazehlenymi potisky kratce prestriknu sprejem Plastik 70 a
je to temer profi.

Blizsi informace o techto postupech najdete v archivu teto konfery asi tak
100x zopakovane.

Jakub Serych