ploche kontakty v Eagle

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Listopad 3 08:45:57 CET 2005

Dobre rano,
v prvom rade si vas dovolim upozornit na pravidla konferencie
http://www.hw.cz/O-nas-kontakty/News/ART425-Nova-pravidla-pro-prihlasovani-HW-news.html
bod 9 - zakladanie novych vlakien.
Ohladom vasej otazky - obrysy dosky sa kreslia do hladiny "20 -
dimension" takze obycajne vsetko co ma byt vyfrezovane sa kresli do
tejto hladiny. Pokial mate specialny dohovor s vyrobcom dosiek tak si
nadefinujte hociaku novu hladinu, do ktorej nakreslite pozadovane otvory
a vyrobcovi potom dodate dva frezovacie subory. Pri kresleni dajte ale
pozor na fyzicke moznosti frezy, t.j. minimalny priemer nastroja a z
toho vyplivajuce obmedzenia na tvar vasej diery.
b.