flash seriove pameti M4PE80

JIRI JAKOUBEK jakoubek_j@centrum.cz
Středa Listopad 2 18:29:48 CET 2005

Dobry den, chtel bych se dotazat zde pritomnych jak resite problem nedostupnosti soucastek kontretne momentalne potrebuji nekolik kusu pameti od ST typ  M45PE80 popripade  M45PE40  jsou to 8MBitove a 4Mbitove pameti s SPI   zkousel jsem konatktovat MES Praha po 3 dnech odepsali  - :  bohužel minimální objednací množství pro tyto součástky je 490 a 4000 ks.Kde delam chybu, koukal jsem namatkove na Mouser-a  a maji je tam v kusovem mnostvi   kolem 5$/kus.Tudis  chtel jsem tedy take s kymkoli domluvit pokud tu nekdo objednava soucastky od Mouser -nebo podobne jine  distributory  J. JAKOUBEK