Zkresleny prijem na Motorole GM300?

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Úterý Listopad 1 16:44:19 CET 2005

Dekuji za tip.
Dnes sem se dival jake maji kanalove roztece ty rucky z Elixu a jake ma ta
GM300 a zjistil sem,ze ty rucky maji na PMRku 12,5kHz odstupy a na LPD
dokonce 25kHz.
Co je ale horsi, tak ta GM300 ma ty roztece jine - a cyklicky se strida
1,25 - 2,5 - 3,75  a 5kHz.
Takze i kdyz zustanu na kanale ktery ma z obou stran odstup tech 5kHz ,tak
je to porad vyrazne min nez maji ty rucky :-(
Pak je to prave zkreslene :-(  Priznam se,ze me to vubec nenapadlo - driv
sem mel jen CB a tam sem se s nicim podobnym nesetkal...
Asi blba otazka - da se neco s tou GM300 udelat,aby mela tu kanalovou roztec
vetsi?
Nebo kdyz teda zmensim ten modulacni zdvih u tech rucek - pomuze to?

Dik za odpoved

Jirka

----- Original Message -----
From: "Tony Malecky" <tony@malecky.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 31, 2005 11:00 AM
Subject: Re: Zkresleny prijem na Motorole GM300?

LOCAL/DISTANC meni proudove pomery na vstupnim tranzistoru, bud je vstup
stanice optimalni na odolnost, a nebo na citlivost.

Jak jsou na tom ty PMR s modulacnim zdvihem? Nemaji nahodou mensi kanalovou
roztec nez ta motorola ktera muze byt klasicka 25kHz provedeni zatim co se
dneska pouzivaji i kanalove roztece 12,5 10 nebo 5khz a tim i mensi
modulacni zvih..

Tony OK1HMA