Kterak správně změřit odběr proudu za delší čas ?

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Květen 31 23:17:41 CEST 2005

   Spocitat to muzete ale musite znat (zmerit) proudy pri jednotlivych
stavech a doby trvani techto stavu. Zalezi jak casto bude uzivatel neco
nastavovat a jak dlouho bude trvat ten druhy stav...

   Nebo proste vemte baterku a vyzkousejte to :o) coz bude asi
nejrychlejsi a nejpresnejsi.

JDrozd