Triak ?

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Květen 31 22:01:30 CEST 2005

   To je taky moznost. V podstate by to slo udelat docela jednoduse,
pokud budu mit obvod detekujici pruchod sit. napeti nulou ktery mi pri
kazdem pruchodu nulou da impuls, za nej dam delicku 4 (nebo klidne 8,
16...) a tou budu ovladat triak tak je to presne ono...

   Proc myslite ze dioda v serii neni moc dobry napad? Mam tu fen ktery
to ma presne takhle udelane (z vyroby), vykon spiraly 2kW :o) Co na to
elektromer tot otazka, nezkousel sem...

JDrozd