Domaci automatizace

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Květen 31 21:52:42 CEST 2005

   Jedna spolecna tlumivka me taky napadla, ale ta potlaci jenom ruseni
"smerem do site". Nebude ale ruseni vyzarovat z dratu mezi triakem a
zarovkou? Nemely by tam tedy byt tlumivky 2 na jeden kanal, nebo spis
jedna na privodu napajeni spolecna pro vsechny kanaly a pak dalsi na
vystupu kazdeho kanalu?

JDrozd