Re[2]: Znalosti ze SP© elektrotechnické

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Úterý Květen 31 12:52:22 CEST 2005

> Delat zkousky u takovych profesoru byl vzdycky muj sen. Nejhorsi vzdy
> bylo kdyz jsme narazil na nekoho kdo vyzadoval pouze a jenom postup
> ktery predvedl na prednasce a alternativni metody (casto myslenkove
> narocnejsi, ale v dusledku efektivnejsi) neuznaval.
>
> Tomas

jj, s oblibou vzpominam na Ing? Eiselta z logickych obvodu (omlouvam se, jestli mel vyzsi titul nebo jinak se psal. Ach ta moje skleroza) a jeho pohodovost (i pres to, ze byl narocny). Paradni bylo, kdyz jednou mel nekdo na cviku resit na tabuli nejake slozitejsi zjednodusovani a i pres houzevnate napovidani z plena na to sel totalne, ale totalne blbe (neco jako 0 and 0 = 1 a podobne). Kdyz Eiselt videl, jak po nem vsichni hulakame, ze to ma totalne spatne tak se postavil k tabuli a s klidem anglicana prohlasil: proc mu rikate, ze to ma spatne? Pravda, kolega zovlil ponekud nezvykle znaceni. A v tomto "neobvyklem znaceni" priklad v pohode doresil do konce.... Proste paradni manik:)
Marek