Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 31 12:07:20 CEST 2005

> No ale to je v konecnom dosledku tiez teoria - vlastny mikropasik a jeho
> ohyby :-) su pre ucely VS vzdelania takmer irelevantne; cielom je naucit
> ten 6-bodovy postup. A na to je ten uvodny brutalny nasup matiky a
> fyziky dobry.
>
> To, ze to psychicky menej odolni jedinci nevydrzia, je vlastne tiez z
> hladiska vzdelania dobre.

Ale ja opravdu nezpochybnuji teorii, ani neuprednostnuji praxi, ci naopak.
Pouze se domnivan, ze obe strany teto mince maji byt vyvazene :-))))

Na VS me TEO prednasem profesor Svarc. V te dobe uz pomalu duchodce,
ale dokazal do suche teore nahustit hromadu zabavy. Stejne neortodoxni
pristup
mel i ka zkouseni a hodnoceni. Nejake opisovani, tahaky a pod - naprosto
zbytecne, mohl jsi si donest a pouzit libovolnou literaturu. Malokdy trvala
zkouska
vic jak deset minut. Osobne jsem u nej treba delal zkousku po telefonu.
Na druhou stranu, ale cloveka potkal v bufetu, cmarnul na car papiru obvod,
zapichl prst a zeptal se: "Kam a proc tu tece proud?" A v tomto okamziku jsi
uz neokecal a neopsal. Bud jsi vedel a podle jeho slov mel "cit pro
elektriku",
nebo ne a bylo to pro dotycneho krapet slozitejsi - hodil ho na krk asakum
:-)))))

S pozdravem
MK

Daląí informace o konferenci Hw-list