Znalosti ze SP© elektrotechnické

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Květen 31 11:37:51 CEST 2005

   Naprosty souhlas, vse je o tom, jak se latka studentum poda. Je mi
jasne ze VS neni MS a nikdo tam nikoho nebude vodit za rucicku, ale na
druhe strane kdyz vam nekdo k nejakemu tematu napise par nic
nerikajicich definic a spocita jeden priklad - dost casto s
konstatovanim "no tak nam to nevyslo, tu chybu si najdete a opravte sami
doma..." - a pokracuje s probiranim dal, tak je to potom tezke. Nebo
kdyz vyucujici nauci zaky algoritmy jak pocitat ruzne druhy prikladu
(konkretne treba z teorie rizeni) ale nedokaze vysvetlit co ten vysledek
nebo cely vypocet znamena nebo k cemu by se dal prakticky pouzit... Tak
sme treba pocitali ruzne kombinace P, I, D regulatoru. Doted si neumim
predstavit jak bych takovy regulator pouzil / spocital treba na nejakem
komkretnim praktickem zadani.
   Prestoupil sem na vyssi odbornou skolu a najednou mam bez vetsich
problemu zkousku z MAT za 1 a v podstate mi staci chodit do hodin a
davat pozor. Pristup vyucujicich je uplne jiny - maji totiz snahu podat
latku tak, aby to studenti pochopili. A o tom to asi je... :o)

JDrozd

Daląí informace o konferenci Hw-list