Znalosti ze SP© elektrotechnické

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Květen 31 11:04:13 CEST 2005

MK wrote:

> Coz takhle "primerene" jak s teorii tak i praxi :-))))))
>
> Spocitat lze kdeco, ale obcas to proste nejak nechce slapat
> podle te teorie :-))))
> Stale vzpominam na oponenta nasi SVOC (pred 25lety), ktery
> trpelive protrpel nasi obhajobu teorie i prezentaci mereni na
> nasem vytvoru (mikropaskovy filtr), uznale pokyval hlavou
> a vyrkl velice kladne ohodnoceni. Pak vecer u piva naprosto
> presne popsal nasi spletitou cestu od pocatecniho zadani k vysledku
>
> 1)- spocitat
> 2)- udelat
> 3)- zmerit
> [...]

No ale to je v konecnom dosledku tiez teoria - vlastny mikropasik a jeho
ohyby :-) su pre ucely VS vzdelania takmer irelevantne; cielom je naucit
ten 6-bodovy postup. A na to je ten uvodny brutalny nasup matiky a
fyziky dobry.

To, ze to psychicky menej odolni jedinci nevydrzia, je vlastne tiez z
hladiska vzdelania dobre.

No a pochopitelne nic nie je ciernobiele a studenti a kantori su vsetko
ludia.

wek

PS. Elektrika za mojich cias a podla mojich skusenosti (a skusenosti
mojich spoluziakov) bola skola, ktora dala vzdelanie s
najuniverzalnejsim pouzitim. Mnoho mojich spoluziakov sa zamestnalo v
oblasti, kde elektrika nie je potrebna, ale psychicka odolnost a siroky
rozhlad ano (napr.financnictvo). Vsetkych, co som poznal, co vykopli v
prvych dvoch rokoch z elektriny na matike a fyzike, a ktori isli na
ekonomiu, ju skoncili bez akychkolvek problemov, pricom vacsinou
porazili original ekonomov prave v matike.

Daląí informace o konferenci Hw-list