Takhle vypada globalizacni demence...

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 31 09:49:26 CEST 2005

> Mne sa sice nepaci, ze Jirka to prehana s pojmami typu "moralna
> povinnost"; ale na druhej strane to prehanate aj vy (Kosta a pan
> Belohrad).

Jano, ale o to prece jde :-)))))
Pokud Jirka operuje s absurditami, tak si zasluhuje naprosto stejny pristup

Ono je prece neco jineho nabidnout sluzbu "na vic" a neco uplne jineho
se ji domahat s tvrzenimi, ktera zde odeznela.

Jirka tu s neuprosnou pravidelnosti kope do vseho okolo sebe.
Nadava na svet, pokrok, globalizaci - proste naprosto na vsechno.
Nemuzu si pomoct, ale bytostne nesnasim tyhle "chudacky", kterym kazdy
a vse ublizuje.

V povaze "Cloveka Ceskeho" jsou zastoupeny tri dominantni rysy
1) svejkovstvi
2) vychcanost
3) bolistkarstvi (buuuuu, ten svet je ke mne ale hnusny)

Jirka si poplace nad tim, jak mu ten odporny nadnarodni koncern odmita
poskytnout informaci v podobe, ktera by mu vyhovovala. Zacne kolem sebe
kopat a nadavat a to jen proto, ze nedostane to co chce na podnosu,
ale bude si to muset najit.

Pritom sam se chova naprosto stejne - on ma informace, ktere nashromazdil
pri sve praci a nechce je poskytnout s oduvodnenim, ze je to jeho "know-how"
Nemluvim zde o "znalostech a zkusenostech", ale o informacich - o
datasheetech,
manualech, schematech, etc.

Je to jeho vec. Byl (je) sikovny a sehnal si je. Nikdo nema pravo ho nutit
tyto
informace zverejnovat, venovat drahoceny cas jejich zkulturnovani a
publikovani.
Proc ale proboha nedava stejne pravo i ostatnim - i kdyz to je treba
nadnarodni moloch??

Citis tu absurditu :-))))))))

S pozdravem
MK

PS: "Kdy se ze zdraveho podnikatelskehö subjektu stane globalizacni stohlava
san"