Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Tomáą Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Květen 31 09:46:31 CEST 2005

JD>    Souhlas, musim se priznat ze ja patrim k tem, kteri ac maji za sebou
JD> prumyslovku a v podstate neustale bastli, tak na VS (VUT Brno)
JD> nevydrzeli. Matematiku a fyziku sem mival docela rad, ale to co do nas
JD> hustili na VUT bylo moc. Zkoncil sem po 5ti semestrech (2,5 roku) a uz
JD> bych tam znova nesel. 100% teorie, 0% praxe.

Jsem uz z FEL CVUT hezkych par let, ale myslim si ze podstata
vysokoskolskeho studia se zas tak zavratne nezmenila.

VS musi naucit problemu rozumet po teoreticke strance a take ho umet
spocitat - spravne navrzene a spocitane zapojeni vcetne vsech moznych
analyz (citlivostni, tolerancni, worst case apod.) bude urcite
vhodnejsi pro vyrobu nez neco co vzniklo pouhym laborovanim bez
znalosti jak se ktere pootoceni trimrem projevi.

Pokud toho nekdo neni schopen a stredni skola mu nestaci, patri
nejspis na vyssi odbornou skolu, kde te teorie nebude tolik a mozna se
priuci vic praktickym zalezitostem.

JD> Nezridka kdy sme se na
JD> zkousku ucili stylem "tyhle dve cisla sectes, vydelis dvema a mas
JD> vysledek" ... "ale proc to tak je a co mi to vubec vyjde" ... "to ja
JD> nevim ale podle skript to tak je a mame to tak i v sesite". Smysl
JD> takoveho uceni je ...

To je ale chyba prednasejicich. Existuji lide, kteri i kdyz budou mit
prednasku v patek v 18:00, tak budou mit narvano. Bohuzel jsou asi tak
2 v republice :-(((

Tomas

Daląí informace o konferenci Hw-list