Znalosti ze SP© elektrotechnické

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Květen 31 07:58:55 CEST 2005

On Monday 30 of May 2005 21:01, Ondrej Pribula wrote:
> Tak to je uz skutocne relativna pohoda...To este pred 4 rokmi, ked som na
> FEL robil obvody ja, mali sme toho 2 semestry a bola to pekna vyhadzovacka.

Ja jsem je mel (TO) jeste taky ve dvou semestrech a udelal jsem zkousku (v
prvnim byl jen zapocet) bez uceni. Ovsem Kvuli matice mne z felu dvakrat
vyhodili, teda ne ze bych jako ty veci neumel spocitat, jen to co prumernemu
gymplakovi trva pet minut, ja spocitam za ctvrt hodiny a na to proste nebyl
cas. Ale priznavam se ze cele to bylo tim, ze jsem vzdycky radsi bastlil, nez
abych pocital kvanta prikladu.
Jinak ale jsem presvedcen, ze tu matiku by se student FELu naucit mel, ja bych
k tomu jen potreboval trochu vic te trpelivosti. Jak se ma clovek neco
naucit, kdyz se u te tabule na cviceni stydi a pak je do pristi cesty k
tabuli vystreslej jak to priste zase dopadne.
Za tri nedele tam jdu uz po treti na prijimacky, tentokrat na kombinovany
studium, tak jsem zvedavy jestli po te zmene na  strukturovane studium mam
sanci. Bude to kazdopadne muj posledni pokus o VS asi.

Jakub