CDMA a kvalita prijmu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Květen 31 07:47:01 CEST 2005

> No, ja si taky moc nedokazu predstavit, jak by download manager (byt
> treba vicevlaknovy) pomohl zvysit rychlost. Pri agregaci je proste
> rychlost omezena tim, ze se o dany "pridel" rychlosti komunikacniho
> kanalu od sveho providera delim s dalsimi, momentalne aktivnimi
> uzivateli... Nebo to nejak spatne chapu? Jsem sitovy laik,
> takze si to
> necham vysvetlit.
>
> Jirka

Nevim, jak je to ted, ale alespon drive to perfektne fungovalo. Ono totiz
merit a hlavne davkovat uzivateli okamzitou rychlost veskereho IP trafiku je
pekne zapeklity (a po delsi trase temer neresitelny) problem.
Co ale lze davkovat velmi dobre a presne jsou TCP toky. Takze v dobe, kdy
jsem mel problem s agregaci ja, stacilo namisto jednoho TCP otevrit treba 20
TCP (coz prave udela download manager) a veskera agregace mela vymalovano, a
to zcela vymalovano :-)))

Jakub Serych