Takhle vypada globalizacni demence...

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 30 21:30:54 CEST 2005

> Normalni, prinejmensim moralni (ale myslim i fakticka) povinnost vyrobce
> (jak ja to chapu) poskytovat zakladni informace je zrejme nad sily
> takoveho globsona. Mozna bude i problem v tom, ze nejspis existuji "z
> ruky do huby" a maji na to i malo lidi. Chudaci, jak bychom jim mohli
> pomoci?

Opravdu nechapu proc by melo patrit mezi zakladni povinnosti vyrobce
zverejnovat nekde kompletni productline utrideny podle markkodu ????

Z pohledu soucasnych trendu je to naprosto nezajimava informace pro
99.999% zakazniku. A te zanedbatelne mensine proste slusne odpovim,
ze ma smulu. Co je na tom globalizacniho, arogantniho a odsouzenihodneho
?????

Promin, ale "profesionalnim servisem na soucastkove urovni" se vic jak ta
tisicina procenta zakazniku OnSemi nezabyva.  Jako kovany kapitalista
prece chapes, ze s neziskovymi podruznostmi se nema ceny zabyvat
- dokonce to tu i radis. A i kdyz jsou tyto informace jiste v OnSemi
udrzovane, tak by jejich zpracovani do zverejnitelne podoby stalo nejake
usili,
ktere se proste do toho neoplati investovat.

S pozdravem
MK