Takhle vypada globalizacni demence...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Květen 30 15:56:50 CEST 2005

David Belohrad wrote:
> Nemyslim ze by to melo neco spolecneho s globalizacni demenci.
> On vyzadoval informace nad ramec toho co se vyrobce rozhodl poskytnout.
> Z toho duvodu bylo temer jiste, ze se zadne kloudne odpovedi nedocka.
> Navic styl
> jakym to bylo napsano se mi nezda dostatecne diplomaticky. Dotycny mel
> zajem _o vsechny_ smd kody (a jeste to podtrhnul).
> Takovy verejny seznam samozrejme neexistuje, protoze ON vyrabi take
> obvody na zakazku, jejichz znaceni je prumyslovym tajemstvim.
> Takze kdyby netrval na tom ze chce _vsechny__vsechny__vsechny_, mozna se
> [...]

Styl mozno nebol uplne diplomaticky ale myslim si, ze to dotycny
supportak mohol pochopit, ak by chcel.
Podla mna jednoducho ziadny takyto zoznam si vyrobca(*) nedava namahu
viest ani u tych beznych vyrobkov (inak by sa tym hadam rovno pochvalil).
Aka je pricina, je v tom nechut, alebo vyssia politika, to uz neviem.

Mimochodom, nie je tu nikto z Roznova?

wek

(*)tu islo o ONsemi, ale schvalne, Jirka, skusali ste aj niekde inde?