Takhle vypada globalizacni demence...

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 30 11:18:23 CEST 2005

To jen kdyby nebylo nekomu jasne, co tim ma basnik na mysli.
Prefabrikovana, nic nerikajici lez a oblbujici fraze (dovede si snad
nekdo vazne predstavit, ze by pozadovanou informaci skutecne
nemeli???)... Podobnou zalezitost nezazivam zdaleka poprve, tahle je ale
ukazkova.

BTW: neschopni anglictiny si laskave nechaji prelozit, ti schopnejsi
necht toleruji pripadne chyby/sloh (nejsem polyglot).

Cituji:

--
Jirka