Widle XP a dialer?

Stribrny, Vladimir vstribrn@cz.feico.com
Pondělí Květen 30 07:57:45 CEST 2005

Zkuste AntiSpyware od mrkvosoftu. Je to beta, a zatim zdarma ke stazeni s limitovanou dobou zivota. Zachytava opravdu kdeco a v testu vysel lepe nez Adaware a Spybot. Nejsem nadseny obdivovatel MS, ale tento soft je velmi dobry (take ho od kohosi koupili).

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz] On Behalf Of Miloslav Kazda
Sent: Sunday, May 29, 2005 12:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: Widle XP a dialer?

Taky jsem mel tu cest s jednim docela neprijemnym brouckem. Byl
prolezly dost hluboko. Nastesti ne na mem pocitaci.
Odstranil jsem ho podle navodu z netu, ale hlavnim pomocnikem byl
program ktery se jmenuje "Hijackthis". Nazev sice neduveryhodnej, ale
proleze pocitac a najde podezrele veci v registrech. AdAware
nefungoval, tohle jo. Ale je potreba u toho myslet.

Miloslav Kazda