OT mikrovlnne nedelni

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Květen 29 23:08:57 CEST 2005

>Jsou veci mezi nebem a zemi... Nemluvim o znaku, ktery ma odstinit
>mikrovlnku, ale k zamysleni je napr. tento clanek

Tento clanek pochazi od pana Wojnara, vydavatele WM magazinu. Pan Wojnar je
znamy jako horlivy propagator veskerych strasaku moderni doby.

VELICE doporucuji precist tyto stranky: http://www.sisyfos.cz/blb/index.html
O panu Wojnarovi a jeho WM magazinu se tam muzete docist take, konretne zde:
http://www.sisyfos.cz/blb/blb2002l.htm

Mimochodem sisyfos.cz jsou IMHO dost seriozni stranky, ktere se alespon
snazi potlacit vsechny fanatiky, blazny a podvodniky, vydelavajici na lidske
naivite.

S pozdravem,
Ales Chlubny