OT mikrovlnne nedelni

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 29 22:26:14 CEST 2005

> Jsou veci mezi nebem a zemi... Nemluvim o znaku, ktery ma odstinit
> mikrovlnku, ale k zamysleni je napr. tento clanek:
>
> http://www.prirodnileciva.cz/Articles.asp?nID=585

Jezis to je VEDA jak stehno :-((((
Ja jsem sice vzdelanim jen tesne za hranici gramotnosti,
ale to o AC a DC me dojalo k slzam :-))))))))))))

> Za bolsevika jsem slouzil na vojne u trochu vetsich mikrovlnek, takze si
> ani
> o techto mensich nedelam iluze.

Juuu, tak to jsme tu uz dva - ja u nich sice neslouzil, ale peknych par let
mi cpali do hlavy jak je udrzovat a opravovat.
Nesnasim jidlo ohrivane v mikrovlnce a to z duvodu gurmanskych :-)))))

S pozdravem
MK

PS: neni nahodou sireni poplasne zpravy trestne ?????