Vyber notebooka do 50 000,-

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Květen 29 22:23:49 CEST 2005

Dne neděle, 29. května 2005 02:06 Pavel Novotný <novotny.pp@atlas.cz>
napsal(a):

> ?síťovou kartu.
> Nechci nikterak podcenovat vliv firmy 3Com a Realtek na Mrkvosoft, ale
> troufnu si tvrdit nebude vetsi ne z vliv firmy Intel a tak urcite nebude
> problem s LAN od Intelu ktera je v tomto NB.

No nevim jaka je sitovka v notebookach, ale desktopovou LAN sitovkou jsem
schopen behem 5 minut vytuhnout pecku tak ze nefunguje ani tlacitko reset
(jen vytáhnout ze zásuvky). Intelácká serverová je bez problémů. Pravda,
pokud tam mají být wokna, tak ty jí nedají takový záhul aby se projevil
nějaký hazard.

--

                        Jaroslav Lukesh