RE: chemie do bazénu

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Květen 29 19:15:52 CEST 2005

To prijde na to, kolik hodlate investovat a jak moc a jak intenzivne hodlate
bazen pouzivat.
Pokud neuvazujete o koupi nejake filtracni jednotky  a take vzhledem k typu
bazenu nema cenu doporucovat nejake ionizacni nebo ozonove dezifikacni
jednotky a tak budete muset zustat u stareho dobreho chloru.
Zda pouzijete tablety, nebo roztok je celkem jedno, najdete neco levneho,
Beda travnicek a jeho parta jsou vse jen ne levni :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Filip
Sent: Sunday, May 29, 2005 7:02 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: chemie do bazénu

Hello All,

  Koupili jsme u Mountfilda bazén, takový s tím nafukovacím okrajem.
  Je to bez čističky, a je v něm asi 6m2 vody. Potřeboval bych poradit
  co mám do toho koupit za chemikálie, aby ta voda chvilku vydržela.
  Vůbec se v tom nevyznám, proto se ptám tady. Napustili jsme to
  pitnou vodou z vodovodu. Poradíte mi (budou se v tom koupat malé
  děti).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic