Re: Domaci automatizace

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Neděle Květen 29 07:48:44 CEST 2005

Nesleduji diskuzi pozorne, mozna uz to tu probehlo.
Ono PC vubec neni vhodne pro hard realtime a to z toho jednoducheho duvodu, ze pouziva cache (kdyz to trochu zjednodusim) No a NT to jeste zhorsuji svoji virtualni pameti. Prioritni system NT je taky staveny spis pro privetivost uzivateli a ne pro realtime. Na druhou stranu, kdyz "nerotuje baba" jak psal MK a je program dobre navrzen, daji se celkem delat zazraky. Nemluve o tom, ze IMHO pro domaci automatizaci ten realtime centralni jednotky neni az tak kriticky....
Marek