programovani attiny2313 pod linuxem

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Sobota Květen 28 19:58:58 CEST 2005

hlxc> Predpokladate spravne:)
hlxc> ISP - podporovany snad vsemi AVRky - ten pravy spodni
hlxc> konektor. Odpovidajici vodice (SCK, MOSI, MISO, Reset, Gnd, Vcc)
hlxc> pripojite ke stejne pojmenovanym na AVRku. Ted to pripojujete na
hlxc> stejne piny. Viz datasheet od konkretniho atmelu
hlxc> JTAG - podporovany "vetsimi" AVR - pripojuje se zas
hlxc> "stejne" (viz nazvy signalu v konektoru a treba na ATmega64).
hlxc> Umoznuje treba i debugovani....

Jo, vypada to pekne.

hlxc> Jinak, dobra volba. 2 mouchy jednou ranou za celkem
hlxc> prijemnou cenu. Vzhledem k vasim zkusenostem (nic ve zlem) asi
hlxc> rozumnejsi, nez si to bastlit sam.

No, vsak ja uz jsem v prvnim prispevku psal ze co se jednocipu tyka
tak jsem dost lama. Uvidim - pokud budu mit dobrodruznou naladu tak si
poridit tu stavebnici, ale spis asi ten programator.

t.v.