Zaciname s AVRGCC Bylo: programovani attiny2313 pod linuxem

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Sobota Květen 28 19:56:45 CEST 2005

M> Mam naprosto blby, ale zato nechutne konkretni dotaz (nabidku).

M> Jsem ochoten napsat par clanku s uvodem do AVR GCC vcetne prikladu,
M> integrace s AVRstudiem, KamIDE, SIDE, etc Ale vzhledem k me
M> orientaci na Win(XP) pouze pro tento OS. Najde se tu nekdo, kdo
M> bude ochotny napsat obdobnou kucharku pro Linux.???

No, ono pokud uz avr-gcc mate tak je to temer stejne jako na windows,
takze pokud napisete navod na Windows tak se to nebude od Linuxu
prilis lisit. Dle distribuce se lisi postup jak to avr-gcc ziskat, a
zalezi na tom jaka verze balicku tam je zahrnuta. Napriklad muj
problem je ze v oficialnim balicku avr-gcc a uisp jeste neni podpora
pro ATtiny2313 zahrnuta, zatimco v avr-libc jiz je, takze bud zacnu
programovat jiny cip nebo musim udelat vlastni balicek.

M> Muj osobni nazor na zastoupeni techto OS na Desktopech asi vsichni
M> znate, takze tomu moc neverim. Na druhou stranu si tento nazor rad
M> opravim :-)))))

Az si rozchodim programator a budu mit vic casu (tak za mesic), muzu
ten windowsovsky postup projit a priohnout pro Linux.

t.v.