Vyber notebooka do 50 000,-

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Květen 28 19:32:02 CEST 2005

Mam HP nx7000 a jsem spokojen (1680x1050 LCD, velmi dobre citelny z
uhlu),
BT, WLan. Doba uzivani cca 1.5 roku, nacestovano cca 30 kkm.
Dnes se doprodava jako model nx7010.

    Slavek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Skočdopole
Sent: Saturday, May 28, 2005 3:59 PM
To: HW-news
Subject: OT: Vyber notebooka do 50 000,-

Zdravim!
Omlouvam se za OT. Treba se toto tema bude hodit jeste nekomu jinemu.

Rad bych se zeptal, co rikate na tento notebook. Popripade zda nekdo
doporucili jiny:
Je to spise urceno do domacnosti, takze filmy, uprava digi fotek, hry
moc ne a kdyz uz tak nenarocne hry, potom office, atd... Podminka WLan.
Jinak nic specifickeho. Ta integrovana ctecka karet se mi libi.

NB ASUS M6V 15+/PM740/DVD?RW/60G5/512M/BT/WinXP P