programovani attiny2313 pod linuxem

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Sobota Květen 28 18:14:18 CEST 2005

M> AVR miniTOOL - 1600,-  (kombinuje JTAG ICE + ISP obsazene v STK500)
M> http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=491

Jo, tohle se mi libi, ale mam zcela "lama" dotaz u ktereho se vsichni
urcite dobre pobavi - kam se tam pripojuje ten programovany cip? Pokud
jsem to pochopil spravne tak ty dva osazene jsou soucasti
programatoru, takze predpokladam ze ten programovany se pripojuje pres
ty dva konektory napravo (ale jak?)

M> JTAG ICE i ISP(STK500) maji i odpovidajici podporu pro Linux like OS

Jo, stk500 jsem v uisp zahledl.

M> Mimochodem attiny2313 podporovana samozrejmne je :-))))))

No, programator ji podporuje, tak doufejme ze se casem do stane i do
oficialniho balicku avr-gcc a uisp v Gentoo.

t.v.