Mini autogen ?

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Květen 28 14:18:57 CEST 2005

Hezký den přeji,

    a nebylo by lepší se poohlédnout po nějaké plynové páječce ? Já
mívala kdysi dávno v pravěku Irodu a tou se dalo také hezky na tvrdo
pájet. Ty novjěší mají hořáky také. Nebyla by to cesta ? Mají je v GMku,
GESu, CONRADi také ...

    Dělat něco podomácky na bázi kyslíku-vodíku... no nevím, já bych se
bála že mi to hňápne.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Aleš Chlubný wrote:

>Muj tata kdysi vyrabel elektrolytickou vodiko-kyslikovou svarecku, ale nikdy
>se to nezkouselo a zustala ve sklepe. Na www.mcu.cz v sekci Home/Dilna je ke
>stazeni několik pdf o vyrobe takove svarecky (pro stahovani je třeba byt
>prihlasen). Ale mozna ze dneska bude vyhodnejsi si sehnat něco tovarne
>vyrabeneho nez to delat doma.
>
>S pozdravem
>Ales Chlubny

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0521-3, 26.05.2005
Testovano: 28.5.2005 14:19:12