Re: programovani attiny2313 pod linuxem

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Sobota Květen 28 13:28:19 CEST 2005

jj, nezbyva nez souhlasit. Ja sice taky jeden takovy pouzivam (ten paralelni od PonyProgu), ale to hlavne proto, ze na notasu nemam seriak a s prevodnikem se mi nechce porad vytahovat. Pripadne ho obcas pouzivam pro seriovou komunikaci s vyvijenou aplikaci a jsem liny to prepinat:) Ale pro pripad nouze mam taky v supliku miniICE (vivat Kosta:)

> Ja to samozrejme chapu a nepocitam ze bych do konce zivota programoval
> pres tohle, ale jak uz tady padlo - tohle je prvni jednocip co jsem
> kdy drzel v ruce, takze jsem zvolil nejjednodussi cestu (alespon
> zdanlive). Zaroven jsem si to chtel poradne "osahat", coz u
> programatoru nemuzu.

No nevypada to na nejjednoduzsi cestu:D Navic nevim co si tak navic osahate? Spis mi pripada, ze misto osahavani se trapite s nezajimavym presypanim kodu do mcu. Poradny programator jde fakt udelat za par korun. A ten klid, ze sktrnutim dratu neupecu port v PC....

At se dilo zdari,
Marek