Motor

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Květen 27 13:11:53 CEST 2005

Zdravim,

 ja si tedy nedokazu predstavit jak jinak ridit takovy DC "motor" nez
 pomoci PWM. Mozna jeste reostat "taky z tanku" a chladit to proudovym
 motorem z brzy jiz vyrazeneho migu :o)))

 Na soustruh by tam zpetna vazba mela byt tak jako tak uz jen kvuli
 konstatnim otackam. A neni to nic sloziteho, neco jednoducheho tusim
 vyslo treba v AR +/-6/2004.

--
 turby@chips.cz