ATmega8535L-8AI za 90,-

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Květen 27 12:58:43 CEST 2005

1. Myslim si, ze se nena vyznam rozcilovat

2. Jsou tady taky lidi, ktere do sveho zarizeni platnuji dat nejaky chip, ci
jiz maji navrzenu desku, .... , proste pro ne je jeste cas uvazovat a
porovnat si nabidku zda pouzit atmega8535 ci atmega32 za stejnou cenu, s
neporovnatelne lepsi funkcnosti. Pro ne je to urcite dobra informace. Kdo se
ma porad prohrabovat v ruznych cenach, ... ,
To, ze Vase chipy mohou zustat stranou v tomto pripade ...

3.Kdyz by nekdo ponechal mou jednu vetu tak, taky nebudu reagovat !!!
Jen se podivejte zpatky.

4.Nepochybuji o Vasich kvalitach, jen zase nemam klapky na ocich a jestlize
je nejaky cip s vylepsenou funkcnosti za mesni cenu, tak nepochybne ten
starsi cip se dlouho vyrabet ci dodavat nebude, proste se pokrok nezastavi.

Dale mozna i taky uznate, ze stejne oznaceni cipu neznamena stejnou serii a
stejnou funkcnost tj. nekdy znamena prejit na jinou serii vice prace nez na
novy kompatibilni chip.

Pro me zustava stejne ten bod 2 dulezity a proto jsem na nej uzpozornil
jednou vetou!!!! Jestli se Vam to nelibi, tak si o Vas muzu zacit myslet i
neco jineho a to bych nerad, preci jenom davate pekne clanky a
prispevky!!!!!!!!!!!!!

Jirka