BGA kulicky

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Květen 27 11:41:42 CEST 2005

No fajn, mam BGA a mam kulicky jen by me zajimalo jak tech 500 ks kulicek
umistim na to spravne místo ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Kucera
Sent: Saturday, May 28, 2005 11:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: BGA kulicky

prodavaji se take obvody co zadne kulicky nemaji :-( a to jak u velkych
obvodu tak i u malych (500vyvodu nebo treba 20 vyvodu), taky u hodne vyrobcu
si muzete vybrat zdali chcete obvod z kulickama nebo bez- zalezi co mate za
technologii osazovani (co vam jde lepe, nebo co umite nebo mate moznost
umet) druha vec ze nektere ac se delaji v obou verzich sezenete jen v
urcitem provedeni :-(( (nebo sezenete i v druhem ale pri 10 000 kusech :-((
)

pixely jsem zatim prodavat nevidel ale kdo vi neznam vse :-)

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427