RE: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Květen 26 22:33:20 CEST 2005

Jo, tohle znám, to už jsem párkrát dělal.
Já na to používám samolepící polomatnou fólii od Conrada a oboustranně
lepící fólii (rovněž Conrad).
Předloha se natiskne na papír, ten se přelepí polomatnou fólií a na
zadní stranu se nanese pomocí té druhé fólie lepidlo.
Celek se pak nalepí na panel. Vypadá to vkusně a profesionálně.
Mimochodem, na panelu mého digitálního osciloskopu HP je, jak jsem kdysi
zjistil, použita víceméně stejná technologie.

Jediný problém je v tom, že zatím nevím, jestli se mi do krabičky vejdou
ty mikrospínače. Ale asi se budou muset vejít.

Zdraví PavelK