zavitove ocka - nie metricke

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Čtvrtek Květen 26 14:40:56 CEST 2005

Netusi niekto, kde by sa dali v SK kupit zavitove ocka, ktore maju iny
zavit ako metricky?

Potreboval by som
UNF očko: s rozmerom 10–32 ( to je nejaky asi americky zavit, cca o
0.1mm mensi ako M5,
takze M5 skrutka tam ide velmi tazko a cca v 50% dojde k roztrhnutiu
skrutky, alebo
zniceniu zavitu.

Hladal som v kamennych obchodoch, ale bez vysledku,

google mmi poradil iba
http://www.uni-max.cz/DetailPage.asp?DPG=25428&catid=3447&rootid=2463&snamecat2=Z%E1vitov%E9+sady+

jyxo mlci...

Jedno z rieseni je rezat prerezavat zavity z 10-32 na zavity M5 ( racky
36U - dierky so zavitmi 10-32
odhora az dolu v 4 radoch....teda tak okolo 432 dier v jednom racku)

Viac by sa mi pacilo skrutky M5 zmensit na 10-32 a isli by zaskrutkovat
do hociktorej pozicie v racku...
A musel by som ich prerabat v mesnom pocte ako diery v racku...

Dodo