Drzak tuzkovych baterek

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Květen 26 12:44:12 CEST 2005

No ja to chapu co jste myslel, ale je to neco jineho nez co jsem psal ja.
Jde o to ze pri velkem proudu vylitne napeti tak vysoko, ze nabijec nevypne
kvuli dP, ale kvuli tomu, ze se bud napeti na clanek z jeho pohledu dostane
mimo povolenou toleranci (predpoklada ze blbe odhadl pocet clanku nebo jste
je spatne zadal). S dP tedy vetsinou se mysli zaporny dP za nabijeci spickou
tohle nema nic spolecneho.

RadekCX