Drzak tuzkovych baterek

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Květen 26 11:14:05 CEST 2005

No ja pomalu take o necem takovem uvazuju - prodavaj se drzaky kovove (nevim
ted kdo), ale cena ze byste za dva mel dalsi Ultramat.

Skoro se mi jevi jako nejlepsi se na pruzinky vykaslat a misto pruzneho
elementu tam dat 4mm sroub a tim tu baterii utahnout - na vetsi proudy budou
pruzinky vzdycky problem. Ted momentalne mam ze

Take vim ze obcas nekdo pouziva trubky (ruznych delek) s vickama s kontakty.

RadekCX