Re: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Květen 26 09:05:48 CEST 2005

Zdravim,

 doporucuju foliovou klavesnici bez talcitek, jen s potiskem a
 mikrotlacitka pod foliove klavesnice (jsou to ty s vetstim tercikem).
 To pak myslim dela i treba Diemetral nebo jakekoli slusnejsi
 /reklamni/ studio ktere ma kvalitni samolepici folie, barevnou
 tiskarnu, rezaci plotr a sikovneho clovicka.

--
 turby@chips.cz