Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

David Kucera david@cybertex.cz
Pátek Květen 27 08:25:14 CEST 2005

jo jo zminoval
a uz dokonce skusil
klavesnice velikosti klavesnice od mobilu nokia 5110 me pri
100(minimalni mnozstvi) kusech vysla kolem 100kc, dodaci lhuta byla 3 tydny
jo nebyla to membranova klavesnice ale ta gumova co ma dole vodive kontakty
az se dostanu na vyrobu mohu zaslat foto

David Kucera