RE: Re[2]: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Květen 26 01:04:15 CEST 2005

Nojo, asi to smysl nemá.

Ledaže bych jich objednal 1000 bez potisku a zbytek rozprodal s tím, že
každý zájemce si na tu klávesnici nalepí vlastní samolepku s potiskem
jaký potřebuje.
To by se možná mohlo ujmout. Jde o klávesnici pasující na krabičku
U-XP9101 prodávanou v GM. :-)))

Zdraví PavelK