Re: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Květen 25 23:56:57 CEST 2005

Tesla Jihlava, maji cenik na webu. Nabizi i nekolik standardnich typu,
vypadaji a chodi dobre.

Ivos
----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 25, 2005 11:33 PM
Subject: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

Zdravím,

netuší někdo, jestli je u nás nějaká firma schopná vyrobit podle zadání
(graf. předloha, nakreslená matice tlačítek) samolepící membránovou
klávesnici ?
Pokud s tím má někdo zkušenost, zajímalo by mně, kolik to cca. stojí.
Jedná se mi o klávesnici s cca. devíti tlačítky, rozměr zhruba 55x45 mm,
pro začátek tak 25 kusů. Cena mi stačí jen velmi přibližně, potřebuju
vědět, jestli o tom vůbec stojí za to uvažovat pro malosériovou výrobu.

Díky za info

PavelK