DTMF a PIC

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Květen 25 23:11:32 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 25.5.2005:

> Nevim proc, v profi vecech ( telekomunikacni technologie obecne) se
> stale pouzivaji externi generatory DTMF ovladane z MCU po dratu (
> treba PCD3212) To same detekce. A jine volby (CCIT,ZVEI,TSQ... )
> vetsinou pouzivaji spesl encodery/decodery. Honza

No ja to nechci na zadnou profi vec, potrebuji udelat takoveho
specialniho pipaka, jedna jedina aplikace, procesor tam musi byt, tak
bych se rad obesel bez dalsich svabu. Uz jsem o tom take premyslel, ze
bych tam proste suse neco napojil, ale co jsem se tak velmi lehce
dival po okoli, nevidel jsem zadny DTMF encoder rychle dostupny v SMD.
Kdyz uz neco bylo, tak DIP a to se mi tam nevejde. Vis snad o necem?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz