Z8F6422

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Květen 25 22:21:14 CEST 2005

> Tak jsem se jen tak mrknul do datasheetu "Z8 Encore!Ž 64K Series" a na
> strance 44 ctu: "Each device in the 64K Series contains an internal Power-On Reset (POR) circuit. The
> POR circuit monitors the supply voltage and holds the device in the Reset state until the
> supply voltage reaches a safe operating level....."
>
> Z toho vyplyva, ze resetovaci obvod to vlastni na sobe.

Ano toto mohu potvrdit, do prvni aplikace jsme sice na desku dali motiv
na resetovaci obvod ale zustal neosazen. Po cca 1 a pul rocnich
zkusenostech a nekolika stech osazenych MCU vsech rad z rodiny Z8Encore
muzu rici, ze POR a BOD funguje naprosto spolehlive. Na resetu je
pullup, schmit a filtr ze resetovaci pulz musi byt nejak dlouhy aby byl
bran za platny.

Pavel