RE: Hledám font 7x8 (8x8) bitů pro LCD

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Květen 25 13:42:12 CEST 2005

Ja jsem kdysi jeste v DOSu psal i nejaky editor fontu, neco jsem tady sice
nasel, ale je to v nejakem binarnim formatu a ten editor tam je jenom ve
zdrojacich a nemam to ted cim prelozit (bylo to tenkrat delane v Borland
C++, ten sice doma jeste mam, ale na nejakych 15ti 5,25" disketach... :-))

Kdybyste nic jineho nesehnal, tak se to nejak pokusim prelozit, snad by z
toho neco bylo.

Dusan Dolezal