Domaci automatizace

Martin Záruba swz@volny.cz
Středa Květen 25 10:30:33 CEST 2005

Proc ne? I ta 486 ma fantasticky vykon proti mnohemu jednocipu. A i ten
mnohdy nema co delat. Nakonec na 486DX2/66, coz neni o moc vykonnejsi
procesor jsem strihal video a slo to. Byl problem s capture, i pres pomerne
drahou kartu to bylo na hranici moznosti.
A na stejne 486/50MHz s SCO UNIX jsem mel ucetni/obchodni program Dialog
(dost hruza) a 12 terminalu na multiplexoru serioveho portu. Grafika
pochopitelne zadna, ale fakturovat a uctovat se na tom dalo. A na rozdil od
W (3.11) na druhe masine to VUBEC NEPADALO.
----- Original Message -----
From: "Petr Nehasil" <petr@kc.chance.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 25, 2005 10:08 AM
Subject: Re: Domaci automatizace

> Ne ze to nejde, opak je pravdou. Uz parkrat jsem tu popisoval rizeni
> casomiry
> a svetelnych tabuli pro sjezdove lyzovani z roku 1988, kde kompletni
mereni
> na 1/1000 sekundy zvladalo prach sproste PC-AT na 10MHz. Jiste, melo
> trochu upraveny a dofutrovany HW, ale zdaleka ne tak jako dnesni dela
> :-)))))

Preji pekny den,

pridam malickost - dodnes bezi jeden systemek pro rizeni pristupu na
PC 486/50MHz. Uvnitr dve sestnactiportove karty cyclades, externi
prevodniky na 422 a 485. Monitoruje temer stovku cidel a otvira o neco
mene dveri. Obcas odemkne benzinovou pumpu a zapise si kdo kolik
natankoval. Pres noc zpracovava podklady pro uctarnu, nebot jeste
obsluhuje ctryri "inteligentni pichacky".
Os SCO UNIX, databaze INFORMIX, rozhrani pro obsluhu napsane v 4GL,
drivery a demoni v prostem C. Bezi od roku priblixne 1995-96...

Petr Nehasil