Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Středa Květen 25 01:25:56 CEST 2005

Zdravim,

Jen by mne zajimalo, estli na tom PC-AT bezely Windows??? :))).
Nicmene kdybych takovou vec mel sverit nejakemu pisidlu, tak jedine necemu
pod DOSem(popripade ty nove 32-bitove verze) a nebo Linuxu:))).

Jeste me tak napada, pocital uz nekdo, kolik to bude korunek za spotrebu
celeho PC za dobu deseti let??? To bude asi dost velka palka, takze timto
vsem zastancum CMS doporucuji, aby poradne makli na algorytmech pro rizeni
topeni:))). Vzhledem k te spotrebe se mi libila ta cisi zminka o tom, ze
sice jeho navrzena x51 zere jak das(9mA), ale na PIC nebo jiny typ pry
neprejde. Snad by stalo za uvahu tohle propocitat na par let dopredu:).

S pozdravem,
		Marek Pavlu