0,15 mm cara dps

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Květen 24 19:55:18 CEST 2005

no asi som priklad lojalneho hyperspokojneho zakaznika, ktory vsade siri
dobre meno :-) si pomozem ked som s nimi hyperspokojny? ;-) ten cern do
hlavneho menu dorobil pan majitel po navsteve u nas, v tom nemam prsty :-)))

ale polozenu otazku som zodpovedal, plosak urobia a podla mojho nazoru
za velmi dobru cenu...

b.

p.s. velmi sa mi paci pristup pana majitela - ked je nejaky problem tak
vzdy napise co sa stalo, ake vyvodil dosledky a vzdy sa na tom celkom
pobavim. Robili sme jednu taku experimentalnu dosku a bol tam problem s
jednym spojom. Citujem:
"Záhada se odhalila. Clovek, který pripravuje data je holt jen zenská.
Vyzobala motiv (na obrázku je zlutou barvou). Prostrední vodic motivu uz
nepovazovala asi za dulezitý. Ten je vyroben s niklem (proto je na fotu
mnohem lesklejsí, i kdyz na nem je málo zlata). Pri novém svícení jen
zlatého motivu (zlutého) se svíticka netrefila úplne presne a proto tam
je mezi "zapomenutým vodicem" a motivem mezera. Nyní se na to paní Ilona
kouká a brecí."