Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 24 18:05:02 CEST 2005

> ..tedy v okamziku, kdy se posledni odeslany bajt dostane pres system az
> k aplikaci. Tou dobou uz asi dotazovane zarizeni vysila odpoved.

Pak je ale naprosto blbe navrzen protokol, respektive timeouty mezi
dotazem a odpovedi

> Pokud muzu, hodil bych jednu praktickou zkusenost.
> Vynechte PC z _jakychkoli_ casove kritickych cinnosti (odpoved na vyzvu
> v limitu, rizeni smeru komunikace).
>
> Moje DA ma sbernici rizenou "dotaz/odpoved". Stara se o to jednocip,
> ktery periodicky obvolava vsechna znama zarizeni. Na odpoved je limit
> 100ms.
> Bohuzel jsem do cele soustavy pripojil PC a to se do tech 100ms obcas
> nevejde. Pokud se chcete vyvarovat tohoto problemu, udelejte komunikaci
> s PC uplne asynchronni (jednocip s 2*UART + fronty), jinak je to akorat
> [...]

Lide drazi, snazne Vas prosim, ignorujte tuto "praktickou zkusenost".
Tohle snad soudny clovek ani nemuze vypustit z ust, natoz napsat :-(((

CO na tom PC asi tak bezi, ze nestihne zareagovat do 100ms ??????

S pozdravem
MK